keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Ota mallia, ota ota mallia!

Moikka vaan kaikille!
Täällä Tim ja Sam. Meille kuuluu oiken hyvää. Entäs teille? Huomasimme, että teitä on tullut pari lisää! Kiitos siis siitä!
Meillä on käynnissä instagramissa kuvakisa. Käyttäjämme on nimeltään pulliplaakso. Niinkuin arvata saattaa Käykääs siis osallistumassa!
Mutta tuo ei siis ollut tämän postauksen aiheena. Päätimme lähettää haasteen maailmalle ^_^
Voit haastaa kenet vain tahdot. Me haastamme kaikki nukkeilijat, jotka tämän lukevat.
Älä muuta keksimiämme kysymyksiä. Tim vastaa liilalla ja Sam vastaa sinisellä värillä.

Miksi aloitit nukkeilun?
Koska nuket ovat ihania. Kun näin kaverilla nuken olin *tahtootahtootahtoo*.
Ihastuin nukkejen kauneuteen. En voinut vastustaa kiusausta :3

Mihin olet nukessasi tyytyväinen/ mistä pidät eniten? (Vain yhdestä nukesta)
Olen tyytyväinen Ruthassa hänen taustaansa, jonka keksin.
Sellassa pidän eniten hänen meikeistään.

Mikä on pahin asia mitä nukellesi on käynyt?
Kun olimme kuvailemassa, Ceri kaatui nenälleen. Ceri sai siitä naarmun nenäänsä.
No, ehkä se kun olin lisäämässä Sella ripsiä ja olin ottanut väärän liiman ja Sellan silmät olivat täynnä kuivunutta liimaa.

Miksi meidän blogi on maailman paras? No ei ihan :'D
Mistä nukesta unelmoit?
pullip Nanette
Pullip Suingintou

Omistatko MIO nukkea/ haluisitko omistaa?
En omista. Enkä haluaisi, koska meikkien tekeminen oisi ongelmallista minulle.
Minä en omista. Mutta oisihan se kiva.


Siinä oli siis meidän vastauksemme. Jos otat haasteen vastaan, kommentoisitko blogisi osoitteen, jotta pääsisimme kurkkaamaan vastauksianne.
Tässä vielä pari kuvaa tältä päivältä. Mutta kiitos kun vaivauduit lukemaan :)














3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, nuo viitat on niin suloiset!
    Tein muuten haasteen, blogini -->

    dolls-made-of-dreams.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. voi kiitos kiitos ystävämme on tehnyt ne <3 iiihanaa että teit haasteen käyn heti kurkkaamassa :3
    -Tim

    VastaaPoista