maanantai 16. helmikuuta 2015

Timskukkuu!!

Hellou! Täällä Tim jälleen. Ääh anteeksi älyttömästi ettei juhlista oo vieläkään tullut, mutta teemme sen kanssa parhaamme. Mutta juu mulla alkoi loma, joten lähdin perheeni kanssa mökille onhan  minulla tietenkin nuksutkin mukana :) Olen ehtinytkin kuvailemaan jonkun verran hipheij. Mulla ois myös asiaa kerrankin elikkä------ Eii, ei mun ollu tarkotus tällä pienellä jatkaa........ Kröhöm siis elikkä vaihdoin Ruthalle ja Cerille molemmille uudet chipsit taih no ne Ruthallevaihetut on kyl Cerin vanhat et ne ei oo niinku ihan uudet mutta juu.....  Mulla on joku mutta juu  ongelma.  Mutta juu äääärrh Ceri sai ruskeat jotka on jolie dollista. Ai niin mullahan on kuviakin mutta ei kyllä Ruthasta yhyy  mutta eiköhän siirrytä kuviin ;3

                                             Olin eilen Ruusun ja Mustin kanssa kuvailemassa niin tässä pari kuvaa sieltä oli kyllä kivaa ♡

Juup, tulihan sitä jäälläkin makoiltua:)


Elikkä takana Mustin ihana Melli, edessä Ruusun Yona
ja keskellä Ceri.


Ruusun jalat on aika mahtavat tuolla takana
:D
Siinä olikin ne kuvat 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                      Sitten tämänpäiväinen kuva pläjäys d:

                                                                           Shoot key & Ceri




















Miksi sinä lapsi pieni edes kannat tuota mukanasi?
Elikkä, kyllä siinä oli tämänpäiväinen postaus.
Olisi mukavaa jos jättäisit kommenttia ne kun niin aina piristää päivää ;)
heips!
-Tim & sit se joku mursulapsi 


4 kommenttia: