torstai 16. huhtikuuta 2015

Pääsiäinen meni jo

Mopelistas! Täällä minä.Tim. Pahoittelen nyt Saminkin puolesta siitä, että ei olla postailtu.
Mulla on tällä hetkellä järkkäri lainassa yaaaay! Nii oon sit sillä päässyt kuvailemaan.
Kuitenkin vasta tänään sain siirrettyä ensimmäisen kerran kuvia koneelle. Mulla on valitettavasti ollu vähän alamaissa mun nukkeinto, niin en oo oikein jaksanu mennä kuvailemaan. Se on varmasti yksi lukuisista syistä siihen, että nämä kuvat ovat pääsiäiseltä ehhehee.  Pääsiäisenä olin mökillä. Sinne otin mukaani Ruthan kun se vaan on niin söppänä.  No kuitenkin mulla on nyt jonkun verran näitä kuvia joita otin pääsiäislomalla.  
Ainiin teitä lukioitahan on jo aikamoinen kasa. ihanaa, että te jakselette lukea meijän blogia ja kommentoida aina niin supertskyber innoittavasti. 
Kiitos.

Nauttikaapas <3

 























Mutku se oli niin vihreetä







 Nyt vielä muutama luontokuva :D






Pajunkissat oli TÄ-Y-DE-LLI-SI-Ä
en varmaan tavuttanu oikein anteeks.

Siinä ne nyt oli. toivottavasti <     kumpa tolle sanalle ois lyhenne tykkäsitte.
Me yritetään saada ens postaukseen kuvatarinanean jatkoa.
moikkaa!


-Tim

8 kommenttia:

  1. AAWS Rutha on kyllä niin söpö pikku pallero!! >3< ja kaikki kuvat oli IHANIA!!♥♥♥ ~daydreamerpullips.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Rutha pallero kiittää ●~● sekä minä!
    et uskokkaan kuinka paljon sun kommenttis just piristi muo ♡
    ~Tim

    VastaaPoista
  3. Rutha on kyllä niin kawaii <3 Ihailen teitä, jotka kannatte nukkenne luontoon; minä vaan sisätiloissa ennen kesää ;)

    VastaaPoista
  4. Ruthanen kiittää <3 kullakin ihailtavansa ;D onneksi kesäkin on jo pian täällä ☆3☆
    -Tim

    VastaaPoista
  5. Aaaaw aivan TÄYDELLISIÄ kuvia! Oikeesti, noi on upeita!<33 Ja Ruthanen on myös tietysti aivan ihanainen:3

    VastaaPoista
  6. Kiitos toosi paljon ♡ Ruthanen kiittää ●~●
    ~Tim

    VastaaPoista
  7. Tosi ihania kuvia ja tosi ihana Rutha! pullipsuper.blogspot.fi

    VastaaPoista