lauantai 6. kesäkuuta 2015

Kesä täynnä iloa

Hellouu!! Minä täällä jälleen. Tällä kertaa vähän enemmän kuvia sisältävämmän postauksen kera
                          Olen täällä mökillä vanhempieni kanssa. Ulos en ole päässyt kuvailemaan mutta sisäkuvia olen päässyt ottamaan. Tänään onkin vähän erikoisempi päivä nimittäin Samilla on tänään syntymäpäivä!! Paljon onnea Samille minunkin puolestani ;) Ainiin minä en varmaan ole maininnutkaan että järkkäri joka minulla oli lainassa ei ole enää. olipa outo lause  Mutta olen ostanut itselleni oman järkkärin. jippii Järjestelmäkamerani on Nikonin D5100 kaiketi. Sillä olen nyt sitten kuvaillut :D noh eipä mulla muuta kuvasiin ---------->


Tää vaan soi päässä
se on niin hyvä.

  

























Oho loppupa nopeesti.
Noh moikkaa!!!!

-Tim

2 kommenttia: