torstai 4. kesäkuuta 2015

Kesän eka haaste

Heipsanssaa! Minä täällä! yaay!  Mitäs teille kuuluu? Ittelle ihan hyvää kesälomaki on jo alkanu. Harmi että joudun olla nää muutamat ekat viikot vähän rajotetumminku yleensä kesäsin. yhyy, mutta onhan mulla asiaakin meidät on haastettu ensimmäiseen haasteesemme. whoohoo 
                                                         kiitos siitä kuuluu CoLa:lle
                                        mutta eiköhän aloiteta.
ensimmäiseksi
Säännöt
 1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
4. Haastettujen tulee valita 11 blogia joissa on alle 200 lukijaa
5. Sinun tulee kertoa kenet haastat
6. Ei takaisin haastamista 
Oukkidoukki nyt ne 11 asiaa
1. Minä olen siis Tim
2. Olen tyttö nimi jota käytän täällä saattaa hämätä
3. Tällä hetkellä olen liikuntarajoitteinen jonka takia en oikein pääse kuvailemaan nukkeja
4. Mun keskiarvo koulussa on 8,5
5. siirryn yläasteelle
6. Oikeesti oon varmaan maailman huonoin yhdyssanoissa en osaa kirjoittaa niitä! jotkut ovat saattaneet huomata sen
7. Tällä hetkellä kello on 23.01 se ei kyl liittyny muhun ollenkaan
8. Mä en oikein tiedä pitäiskö mun kirjottaa postaukset kirjotuskielellä vai puhekielellä
9. Yleensä ne sekottuu mulla postauksissa kestäkää
10. Toivon että pääsen pian uimaan
11. Oon onnellinen että tää osuus on nyt ohi



Haastajan keksimät kysymykset


1. Paras asia kesälomassa?  - Se, että ei ole koulua xD
2. Kuunteletko paljon musiikkia? - Ihan liikaa. koska musiikki on = ♡♡
3. Minkälainen on mielestäsi hyvä kuvauspaikka? - Valoisa ja sellanen ettei tuule
4. Unelmanukkesi?  - Tällä hetkellä varmaan isul jimmy-x 
5. Miksi päätit perustaa blogin? - Me varmaan Samin kanssa vaan haluttiin jakaa maailmalle upeita otoksiamme. huomatkaa sarkasmi.
6. Mitä harrastat? - Lauleskelen bändissä ja harrastan partioo.
7. Kenen kanssa puhuit viimeksi? - Samin :3 
8. Millä perusteella valitset nukkesi? - Meikin 
9. Teetkö nukenvaatteita itse? - No juuh. Ne eivät kyllä ole mitään maailman upeimpia. 
10. Elokuva vai kirja? - Elokuva!! Vihaan lukemista.
11. Oletko käynyt ulkomailla? Missä? - Juu. Espaniassa, Ranskassa, Itävallassa, Sveitsissä, Saksassa, Italiassa, Venäjällä, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Singaporessa sekä Indonesiassa. En ole aivan varma oliko tuossa kaikki, mutta ainakin suurin osa
sitten ne uudet kysymykset

1. Uskotko yksisarvisiin?
2. Mikä adjektiivi kuvaa sinua eniten?
3. Oletko nähnyt revontulia?
4. Ottaisitko mieluummin lentävän possun vai vai yksisarvisen kilpikonnan? perustele.
5. Pidätkö vaahtokarkeista?
6. Unelmasi joka ei koskaa toteudu? 
7. Epäonnen numerosi?
8. Lempi kukka?
9. Pidätkö etanoista tai kastemadoista?
10. Hienoin paikka/maa jossa olet käynyt?
11. lempi jäätelö maku?
Haastetut
  

Siinä se nyt sitten oli. en saanut kuin 7 haastetuksi anteeksii

Mutta kiva kun luit heippa taas jälleen!


-Tim




2 kommenttia: